Friday, May 1, 2009

tag...tag...tag...from cik ira pipi tembam.. hahaha

what do you say?


1.kalau anda jadi orang terkaya di dunia?
derma kat orang susah, bagi 2juta kat setiap ahli keluarga, beli umah banglo, cari bini...hahaha

2.kalau anda jadi orang terseksi di dunia?
bangga dalam kemaluan....

3.kalau anda perlu terjun dari tingkat ke-100 untuk membuktikan cinta anda?
sebelum terjun pakai payung terjun dulu....haha

4.kalau orang kata blog anda teruk nak mampus?
semoga dia diredhai oleh tuhan kerana berkata sedemikian....

5.kalau keluarga anda yang menentukan teman hidup anda.kira perkahwinan yang ditetapkan kelurga lah?
kalo cun dan kena ngan taste aku, aku terima nikahnya... haha

6.kalau tiada lagi hari esok?
taubat banyak-banyak...
minta maaf kat semua orang..

7.kalau orang yang anda benci berada di depan anda?
pandang tempat lain....

8.kalau anda berpeluang masuk FEAR FACTOR dan makan benda-benda yang pelik?
kalo halal dimakan dan berprotein, aku masuk kot...

9.kalau ibubapa anda tiada pada pagi esoknya?
sedih tak terkata...

10.kalau anda berjumpa dengan orang/artis/selebriti yang paling anda minati? nyatakan nama artis/selebriti tersebut..
YUI.. mintak dia jadi bini aku...

11.kalau diberi lesen untuk membunuh, siapa yang akan anda bunuh?
presiden israel....

12.kalau orang kata anda kacak / cantik?
bukan nak kata ape la, dah memang aku kacak, nak wat camne lagi...

13.kalau anda ada penyakit AIDS pada usia yang muda?
semua itu ada hikmahnya...

14.kalau anda berpeluang menikmati makan malam yang romantik?
mestilah gembira...sipa tu yang nak buatkan untuk aku?

15.kalau anda terpaksa mengorbankan cinta anda untuk orang lain?
sedih2, dah penat2 aku ayat dia, bagi kat orang lain lak...

16.kalau anda memenangi anugerah? dan anugerah apa yang anda inginkan?
aku nak anugerah jejaka jambu...hehehe...

17.kalau anda berpeluang mengahwini bangsa asing? bangsa asing mana yang anda inginkan?
jepun, korea..hehe...

18.kalau anda terpaksa berpisah dengan orang yang tersayang?
apa boleh buat?

19.kalau ramai yang tidak puas hati dengan anda kerana mereka cemburu dengan anda?
lantak dia lah..huhu..

20.mengenai orang yang tag kamu ni?
comel...
muke cute ala-ala sengal,
pipi agak tembam,
rendah dari aku..
hahaha

21.aku nak tag??
x tau la... sape yg jd follower aku jelah..

No comments: