Monday, March 16, 2009

DOTA

kenape aku satu team ngan noob???
ada satu mlm tu bdk2 SIT ajak lwn ngan bdk DTK, tpi yg pro2 sume dah gi lwn ngan bdk DNS, maka tinggallah aku sorang budak DTK yg pro pegi melawan budak SIT....
BUDak SIT pun sorang je PRO yg lain noob abis.. memandangkan aku sorang je, aku terpaksa berkumpulan dgn budak mana tah aku pun x tau, team aku 3 lwn 4 orang....
aku guna venomancer, teammate aku guna baratrum ngan rikimaru, tapi sume xleh pakai... item mcam cikai. aku dah siap butterfly, dia baru nak siap aku...
aku dah kill 12 kali... mati 10 kali pun sebab diarong ni la... x abis2 kena fresh meat ngan pudge je... panas je bontot dibuatnye... rasa mcm nak penyepak team mate aku... ada tanker tp xleh pakai... ada hero killer tp x kill2... aku sorang je yg asyik kill...
sedih2 aku pun x tau ape yg sedang aku mencakapi ni....

1 comment:

Anonymous said...

apa yg korang main ni?
cikgu tak paham..
haha